ГЕНДЕРНА ТЕОРІЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КУЛЬТУРОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
ґендер, ґендерна компетентність, культурологічна освіта студентівАнотація
Досліджено ґендерну теорію як фактор формування ґендерної компетентності в процесі культурологічної освіти студентів. Основний висновок роботи є в тому, що в умовах сучасного українського суспільства актуальним є формування ґендерної компетентності студентів, яка б відповідала егалітарному типу ґендерної культури суспільства, оскільки в основі ґендерної компетентності особистості закладена ґендерна компетенція, реальний зміст якої залежить від нормативно-ціннісних уявлень домінуючої в суспільстві ґендерної культури.Посилання
1. Нежинська О. О. Модель гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. О. Не-жинська; Університет менеджменту освіти АПН України, Асоц. Без перерв. освіти дорослих ; редкол.: О. Л. Ануфрієва та ін. ; голов. ред.. В. В. Олійник // Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. — К. : Геопринт, 2008. — Вип. 10. — С. 212—219.
2. Грабовська Т. О. Шляхи гуманізації відносин педагогів з учнями / Т. О. Грабовська // Навчально-методичні про-блеми формування оптимального педагогічного клімату в шкільному колективі. — К. : МАУП, 1999. — 134 с.
3. Гендерний підхід в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами : навч. посібник / За заг. ред. В. В. Олій-ника, Л. І. Даниленко. — К. : Логос, 2004. — 212 с.
4. Ярская-Смирнова Е. Гендерное неравенство в образовании : понятие скрытого учебного плана / Е. Ярская-Смирнова // Гендерные исследования. — 2000. — № 5. — С. 295—301.
2. Грабовська Т. О. Шляхи гуманізації відносин педагогів з учнями / Т. О. Грабовська // Навчально-методичні про-блеми формування оптимального педагогічного клімату в шкільному колективі. — К. : МАУП, 1999. — 134 с.
3. Гендерний підхід в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами : навч. посібник / За заг. ред. В. В. Олій-ника, Л. І. Даниленко. — К. : Логос, 2004. — 212 с.
4. Ярская-Смирнова Е. Гендерное неравенство в образовании : понятие скрытого учебного плана / Е. Ярская-Смирнова // Гендерные исследования. — 2000. — № 5. — С. 295—301.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 810
Переглядів анотації: 146
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. М. Слободянюк, «ГЕНДЕРНА ТЕОРІЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КУЛЬТУРОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ СТУДЕНТІВ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 196–199, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).