МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ВУЗЛА ВИЗНАЧЕННЯ ОПОРУ РУХУ СИСТЕМИ ВИЯВЛЕННЯ БУКСУВАННЯ ТРАМВАЯ В РЕЖИМІ ТЯГИ

  • Д. П. Проценко Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: трамвай, буксування, опір руху

Анотація

Розглянуто один спосіб побудови математичної моделі вузла визначення опору руху, для системи виявлення буксування трамвая з використанням елементів нечітких множин.

Біографія автора

Д. П. Проценко, Вінницький національний технічний університет
аспірант кафедри електромеханічних систем автоматизації в промисловості і на транспорті

Посилання

1. Пат. №8782 Україна, МПК (2006) B60L3/10, G01P15/16. Пристрій для виявлення буксування чи юза колісних пар транспортного засобу / Шапран Є. М. — № u200501713 ; заявл. 24.02.2005 ; опубл. 15.08.2005, Бюл. № 8.
2. Пат. №53269 Україна МПК B60L 3/10. Спосіб виявлення буксування чи юза колісних пар транспортного засобу / Гривнак А. Я., Зарецький М. Л., Повійчук Б. П., Повійчук О. А. — № 2002043154 ; заявлено 17.04.2002 ; опубл. 15.01.2003, Бюл. № 1. — 3 с.
3. Леоненков А. В. Нечеткое моделирование в среде MATLAB и fuzzyTECH / А. В. Леоненков — СПб. : БХВ-Петербург, 2005. — 736 с. — ISBN 5-94157-087-2.
4. Штовба С. Д. Проектирование нечетких систем средствами MATLAB / С. Д. Штовба. — М. : Горячая линия — Телеком, 2007. — 288 с. — ISBN 5-93517-329-X.
5. Грабко В. В. Методи і засоби дослідження об’єктів, що обертаються, за тепловими полями: дис… канд. тех. наук: 05.11.04 / Грабко Валентин Володимирович. — Вінниця, 2007. — 184 с.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Д. П. Проценко, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ВУЗЛА ВИЗНАЧЕННЯ ОПОРУ РУХУ СИСТЕМИ ВИЯВЛЕННЯ БУКСУВАННЯ ТРАМВАЯ В РЕЖИМІ ТЯГИ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 3, с. 34-37, Лис 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка