ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНО ДОЦІЛЬНИХ ВІДСТАНЕЙ ДОСТАВКИ АВТОМОБІЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВА АВТОСЕРВІСУ
DOI:
https://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-99-104Ключові слова:
автомобілі, автотранспортні підприємства, вартість доставки, доцільна відстань доставки, підприємства автосервісу, поточний ремонт, технічне обслуговування, централізовано-спеціалізовані виробництваАнотація
Для підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств структура виробничих підрозділів з ТО та ремонту автомобілів повинна визначатися обсягами робіт з eрахуванням собівартості виконання одиниці трудомісткості робіт. У випадку недоцільності створення або утримання в АТП окремих виробничих підрозділів, роботи з обслуговування і ремонту автомобілів повинні виконуватися на спеціалізованих підприємствах автосервісу.
Тому важливе значення для удосконалення структури виробничих підрозділів автотранспортних підприємств мають економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу, які надають відповідні послуги.
Запропоновано методику визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів та ремонтного фонду на підприємства автосервісу. Визначено вартість доставки автомобілів та ремонтного фонду на 1 км в підприємства автосервісу або на інші автотранспортні підприємства, яка припадає на 1 людино-годину трудомісткості робіт з ТО і ремонту.
Визначено економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу. Результати розрахунків свідчать, що для таксомоторного АТП в сучасних умовах економічно доцільні відстані доставки автомобілів для виконання ТО-1 і ТО-2 близькі до рекомендованих в літературних джерелах. Для вантажних і автобусних АТП відповідні відстані доставки для виконання ТО-1, ТО-2, постових робіт ПР суттєво менші. Для виконання діагностичних робіт Д-1 і Д-2, більшості дільничних робіт поточного ремонту отримані економічно доцільні відстані доставки в підприємства автосервісу суттєво перевищують рекомендації, викладені в науковій літературі.
Посилання
В. Є. Канарчук, та І. П. Курніков, Виробничі системи на транспорті. К.: Вища школа.,1997, 359 с.
Е. С. Кузнецов, и И. П. Курников. Производственная база автомобильного транспорта: состояние и перспективы. М.: Транспорт, 1988, 231 с.
Ю. Х. Савін, та М. В. Митко. «Доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів,» Вісник Національного транспортного університету, № 1 (34). с. 424-429, 2016.
Ю. Х. Савін, та М. В. Митко, «Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал, № 2 (6). с. 130-138, 2016.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 195
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).