ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНО ДОЦІЛЬНИХ ВІДСТАНЕЙ ДОСТАВКИ АВТОМОБІЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВА АВТОСЕРВІСУ

Автор(и)

  • Ю. Х. Савін Національний транспортний університет, Київ
  • М. В. Митко Національний транспортний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-99-104

Ключові слова:

автомобілі, автотранспортні підприємства, вартість доставки, доцільна відстань доставки, підприємства автосервісу, поточний ремонт, технічне обслуговування, централізовано-спеціалізовані виробництва

Анотація

Для підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств структура виробничих підрозділів з ТО та ремонту автомобілів повинна визначатися обсягами робіт з eрахуванням собівартості виконання одиниці трудомісткості робіт. У випадку недоцільності створення або утримання в АТП окремих виробничих підрозділів, роботи з обслуговування і ремонту автомобілів повинні виконуватися на спеціалізованих підприємствах автосервісу.

Тому важливе значення для удосконалення структури виробничих підрозділів автотранспортних підприємств мають економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу, які надають відповідні послуги.

Запропоновано методику визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів та ремонтного фонду на підприємства автосервісу. Визначено вартість доставки автомобілів та ремонтного фонду на 1 км в підприємства автосервісу або на інші автотранспортні підприємства, яка припадає на 1 людино-годину трудомісткості робіт з ТО і ремонту.

Визначено економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу. Результати розрахунків свідчать, що для таксомоторного АТП в сучасних умовах економічно доцільні відстані доставки автомобілів для виконання ТО-1 і ТО-2 близькі до рекомендованих в літературних джерелах. Для вантажних і автобусних АТП відповідні відстані доставки для виконання ТО-1, ТО-2, постових робіт ПР суттєво менші. Для виконання діагностичних робіт Д-1 і Д-2, більшості дільничних робіт поточного ремонту отримані економічно доцільні відстані доставки в підприємства автосервісу суттєво перевищують рекомендації, викладені в науковій літературі.

Біографії авторів

Ю. Х. Савін, Національний транспортний університет, Київ

канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри технічної експлуатації автомобілів та автосервісу

М. В. Митко, Національний транспортний університет, Київ

аспірант кафедри технічної експлуатації автомобілів та автосервісу

Посилання

В. Є. Канарчук, та І. П. Курніков, Виробничі системи на транспорті. К.: Вища школа.,1997, 359 с.

Е. С. Кузнецов, и И. П. Курников. Производственная база автомобильного транспорта: состояние и перспективы. М.: Транспорт, 1988, 231 с.

Ю. Х. Савін, та М. В. Митко. «Доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів,» Вісник Національного транспортного університету, № 1 (34). с. 424-429, 2016.

Ю. Х. Савін, та М. В. Митко, «Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал, № 2 (6). с. 130-138, 2016.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 225

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

[1]
Ю. Х. Савін і М. В. Митко, «ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНО ДОЦІЛЬНИХ ВІДСТАНЕЙ ДОСТАВКИ АВТОМОБІЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВА АВТОСЕРВІСУ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 99–104, Квіт. 2019.

Номер

Розділ

Машинобудування і транспорт

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.