Фізичне моделювання та експериментальні дослідження моделі металевого одношарового циліндричного стержневого покриття
Ключові слова:
металеве одношарове циліндричне стержневе покриття, підкріплення затяжками і горизонтальними фермами, фізичне моделювання, експериментальні дослідження, напружено-деформований станАнотація
На спроектованій і виготовленій безрозпірній моделі металевого одношарового циліндричного стержневого покриття за допомогою спеціально сконструйованих просторових П-подібних рам проведено серійні випробування трьох експериментальних систем на дію повного і однобічного зовнішнього навантаження. За результатами проведених досліджень підтверджено ефективність запропонованих автором конструкцій покриттів з затяжками та з горизонтальними фермами, що проявляється у зниженні напружень в елементах і зменшенні переміщень вузлів. Встановлено закономірності напружено-деформованого стану покриття в залежності від конструктивної форми і схеми навантаження.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 39
Переглядів анотації: 110
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. І. Сіянов, «Фізичне моделювання та експериментальні дослідження моделі металевого одношарового циліндричного стержневого покриття», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 12–22, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Будівництво
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).