Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою
Ключові слова:
тестування, рейтинговий бал, моніторинг освіти, вступна кампаніяАнотація
Проведено порівняльний аналіз результатів різних форм вступних випробувань. Показано, що оцінювання навчальних досягнень абітурієнтів як за чисто тестовими технологіями, так і за змішаною системою дає приблизно однакові результати з суттєво меншими затратами часових, людських та матеріальних ресурсів у першому випадку. Крім того показано, що врахування у загальному рейтингу шести оцінок з профільних дисциплін з документа про повну загальну середню освіту є позитивним стимулом у вивченні цих дисциплін у середніх навчальних закладах освіти.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 63
Переглядів анотації: 304
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Н. В. Ляховченко і Б. І. Мокін, «Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 97–100, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).