Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання

  • Б. І. Мокін
  • Ю. В. Мокіна
Ключові слова: нечіткі математичні моделі, матеріальне стимулювання, персонал внз, навчально-методична діяльність, дистанційне навчання.

Анотація

Адаптовано нечіткі математичні моделі до умов оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ. Визначено критерії та побудовано методику оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ, які можуть бути використані у процесі реалізації технології дистанційного навчання.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін і Ю. В. Мокіна, Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 29-32, Лис 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 > >>