Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання

Автор(и)

  • Б. І. Мокін
  • Ю. В. Мокіна

Ключові слова:

нечіткі математичні моделі, матеріальне стимулювання, персонал внз, навчально-методична діяльність, дистанційне навчання.

Анотація

Адаптовано нечіткі математичні моделі до умов оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ. Визначено критерії та побудовано методику оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ, які можуть бути використані у процесі реалізації технології дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 366

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін і Ю. В. Мокіна, «Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 29–32, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>