Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності
Ключові слова:
інтерактивні методи, "мозковий штурм", сенкан, полікультурна вихованість, толерантністьАнотація
Проаналізовано використання інтерактивних методів навчання ("мозковий штурм", сенкан) під час викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі, розглянуто проблему формування толерантності в навчальному процесі.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 577
Переглядів анотації: 252
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
І. С. Яцик, «Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 114–118, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).