Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності

Автор(и)

  • І. С. Яцик

Ключові слова:

інтерактивні методи, "мозковий штурм", сенкан, полікультурна вихованість, толерантність

Анотація

Проаналізовано використання інтерактивних методів навчання ("мозковий штурм", сенкан) під час викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі, розглянуто проблему формування толерантності в навчальному процесі.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 252

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
І. С. Яцик, «Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 114–118, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.