Психологічні та педагогічні аспекти розвитку духовності особистості
Ключові слова:
духовність, дух, душа, істина, добро, краса, свобода, генеза, самотворчість, духовність особистості, душевні і духовні сили, педагогіка духовностіАнотація
Зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ екзистенційних вимірів поняття духовності як важливого аспекту розробки нової педагогічної парадигми — духовної парадигми освіти. Акцентується увага на дослідженні особистісно-психологічних механізмів актуалізації духовності. Зроблена спроба визначення педагогічних чинників духовності особистості.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 554
Переглядів анотації: 137
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
М. Д. Прищак, «Психологічні та педагогічні аспекти розвитку духовності особистості», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 133–137, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).