Буттєва та категоріальна ідентифікація духовності в педагогіці України на рубежі ХХ століття

  • М. Д. Прищак
Ключові слова: дух, духовність, генеза, трансцендентність, істина, добро, краса, релігійна парадигма духовності, національна парадигма духовності, самотворчість, комунікативність, виховання

Анотація

Зроблена спроба дослідження проблеми генези поняття «духовність» в педагогіці кінця ХІХ — початку ХХ століття. Проаналізовано погляди відомих вітчизняних педагогів досліджуваного історичного періоду на питання сутності та змісту духовності. Акцентується увага на прискорені трансформації теорії та духовної практики українського народу, на посиленні «національної складової» розвитку та актуалізації духовності.
Переглядів анотації: 30 Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
М. Д. Прищак, Буттєва та категоріальна ідентифікація духовності в педагогіці України на рубежі ХХ століття, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 4, с. 104-109, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.