ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Ключові слова:
освіта, комунікація, спілкування, філософія комунікації, педагогічна комунікація, функції комунікації, смислАнотація
Зроблено спробу аналізу теоретико-методологічних основ педагогічної комунікації. Акцентовано увагу на дослідженні питання розвитку філософії комунікації та її впливу на розвиток комунікації в освіті, розгляді комунікації як педагогічної проблеми, визначенні ціннісно-смислових основ педагогічної комунікації.Посилання
1. Малахов В. А. Етика спілкування : навч. посіб. / В. А. Малахов. — К. : Либідь, 2006. — 400 с.
2. Єрмоленко А. М. Комунікативна практична філософія : підруч. // А. М. Єрмоленко. — К. : Лібра, 1999. — 488 с.
3. Ситниченко Л. А. Першоджерела комунікативної філософії / Л. А. Ситниченко. — К. : Либідь, 1996. — 176 с.
4. Прищак М. Д. Дискурс поняття «комунікація» в контексті формування сучасної парадигми освіти / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 1. — С. 25 — 29.
5. Балакина Л. Л. Теория коммуникации как основа педагогического взаимодействия / Л. Л. Балакина // Философия образования. — 2007 — № 1. — С. 75—178.
6. Гуманістичний потенціал педагогічної комунікації : книга для вчителя : наук.-метод. посіб. / за ред. С. О. Мусатова. — К. : Педагогічна думка, 2008. — 96 с.
7. Прищак М. Д. Комунікація, спілкування, комунікативність : категоріальний аналіз / М. Д. Прищак // Вісник Він-ницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 5—8.
8. Малахов В. А. Етика. Курс лекцій : навч. посіб. / В. А. Малахов. — К. : Либідь, 1996. — 304 с.
2. Єрмоленко А. М. Комунікативна практична філософія : підруч. // А. М. Єрмоленко. — К. : Лібра, 1999. — 488 с.
3. Ситниченко Л. А. Першоджерела комунікативної філософії / Л. А. Ситниченко. — К. : Либідь, 1996. — 176 с.
4. Прищак М. Д. Дискурс поняття «комунікація» в контексті формування сучасної парадигми освіти / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 1. — С. 25 — 29.
5. Балакина Л. Л. Теория коммуникации как основа педагогического взаимодействия / Л. Л. Балакина // Философия образования. — 2007 — № 1. — С. 75—178.
6. Гуманістичний потенціал педагогічної комунікації : книга для вчителя : наук.-метод. посіб. / за ред. С. О. Мусатова. — К. : Педагогічна думка, 2008. — 96 с.
7. Прищак М. Д. Комунікація, спілкування, комунікативність : категоріальний аналіз / М. Д. Прищак // Вісник Він-ницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 5—8.
8. Малахов В. А. Етика. Курс лекцій : навч. посіб. / В. А. Малахов. — К. : Либідь, 1996. — 304 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 121
Переглядів анотації: 222
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
М. Д. Прищак, «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 114–118, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).