ФОРМУВАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЗНАНЬ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Ключові слова:
інформатика, інформаційні технології, інформатизація, дисципліни неінформативного циклу, неперервна освітаАнотація
Розглянуто особливості поєднання процесу використання інформаційних технологій під час вивчення гуманітарних дисциплін дисципліни «Інформатика і комп’ютерна техніка», комплексний підхід до застосування традиційних методів, засобів та форм навчання разом із інформаційними, заміна часткової, фрагментарної інформатизації окремих етапів навчального процесу комплексною, системною інформатизацією. Запропоновано у процесі неперервної освіти використовувати інформаційні технології з одночасним їх вивченням на вищому рівні.Посилання
1. Сисоєва С. О. Професійне консультування молоді: можливості мережі Інтернет : навч.-метод. посіб. / С. О. Сисоєва, В. В. Осадчий. — К.; Мелітополь : ТОВ «ВбМмд», 2005. — 200 с.
2. Шафрин Ю. А. Основы компьютерной технологии : учеб. пос. / Юрий Анатольевич Шафрин. — М. : АБФ, 1998. – 655 с.
3. Морзе Н. В. Методика навчання інформатики : навч. посіб. : у 4 ч. / Н. В Морзе ; за ред. акад. М. І. Жалдака. — К. : Навчальна книга, 2003. — Ч. ІІ: Методика навчання інформаційних технологій. — 287 с. : іл. — ISBN 966-7943-39-9.
4. Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії : моног. / І. А. Зязюн. — Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2008. — 608 с.
5. Зязюн І. А. Інтелектуально творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : [моног.] ; за заг. ред. І. А. Зязюна. — К. : Віпол, 2000. — 636 с.
6. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Неля Ничкало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2001. — Вип. 1. — С. 9—22.
7. Булах Ірина Євгенівна. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів) : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Булах Ірина Євгенівна. — Київ, 1995. — 430 с.
8. Розенберг Н. М. Информационная культура в содержании общего понятия / Н. М. Розенберг // Сов. Педагогіка. — 1991. — № 3. — С. 33—38.
9. Освітньо-кваліфікаційні характеристики молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста і магістра спеціальності «Економічна кібернетика» Напряму підготовки 0501 — «Економіка і підприємництво» / за заг. кер. А. Ф. Павленка. — К. : КНЕУ, 2004. — 55 с.
2. Шафрин Ю. А. Основы компьютерной технологии : учеб. пос. / Юрий Анатольевич Шафрин. — М. : АБФ, 1998. – 655 с.
3. Морзе Н. В. Методика навчання інформатики : навч. посіб. : у 4 ч. / Н. В Морзе ; за ред. акад. М. І. Жалдака. — К. : Навчальна книга, 2003. — Ч. ІІ: Методика навчання інформаційних технологій. — 287 с. : іл. — ISBN 966-7943-39-9.
4. Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії : моног. / І. А. Зязюн. — Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2008. — 608 с.
5. Зязюн І. А. Інтелектуально творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи : [моног.] ; за заг. ред. І. А. Зязюна. — К. : Віпол, 2000. — 636 с.
6. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Неля Ничкало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. — 2001. — Вип. 1. — С. 9—22.
7. Булах Ірина Євгенівна. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів) : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Булах Ірина Євгенівна. — Київ, 1995. — 430 с.
8. Розенберг Н. М. Информационная культура в содержании общего понятия / Н. М. Розенберг // Сов. Педагогіка. — 1991. — № 3. — С. 33—38.
9. Освітньо-кваліфікаційні характеристики молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста і магістра спеціальності «Економічна кібернетика» Напряму підготовки 0501 — «Економіка і підприємництво» / за заг. кер. А. Ф. Павленка. — К. : КНЕУ, 2004. — 55 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 75
Переглядів анотації: 73
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Клочко, «ФОРМУВАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЗНАНЬ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 189–193, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).