Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання

Автор(и)

  • Б. І. Мокін
  • Ю. В. Мокіна

Ключові слова:

нечіткі математичні моделі, матеріальне стимулювання, персонал внз, навчально-методична діяльність, дистанційне навчання.

Анотація

Адаптовано нечіткі математичні моделі до умов оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ. Визначено критерії та побудовано методику оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ, які можуть бути використані у процесі реалізації технології дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 453

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін і Ю. В. Мокіна, «Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 29–32, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>