До проблеми мотивації студентів технічного ВНЗ щодо вивчення дисципліни "Основи психології і педагогіки" у контексті формування гуманістичної спрямованості
Ключові слова:
мотивація студентів, вивчення дисципліни, психологія, педагогікаАнотація
Викладання у технічному ВНЗ дисципліни "Основи психології і педагогіки" потребує врахування специфіки професійної підготовки майбутніх фахівців, внаслідок чого виникає і потреба створення мотивації щодо її вивчення. Одним з можливих варіантів розв'язання вищеназваної проблеми стає створення мотивації у контексті формування гуманістичної спрямованості, яка є виявленням процесу гуманізації системи освіти. А це, в свою чергу, передбачає відповідне навчально-методичне забезпечення курсу, введення навчальних тем, які висвітлюють актуальність та доцільність процесу гуманізації.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 97
Переглядів анотації: 90
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
І. Г. Герасимова, «До проблеми мотивації студентів технічного ВНЗ щодо вивчення дисципліни "Основи психології і педагогіки" у контексті формування гуманістичної спрямованості», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 103–107, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).