Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах
Ключові слова:
безпека життєдіяльності мета, зміст, структура предмету, особливості вивченняАнотація
Порівняно особливості викладання предмету "Безпека життєдіяльності" в технічних і економічних вищих навчальних закладах. Доведено недоцільність об'єднання предметів "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" і "Охорона праці" в єдиний курс "Безпека життєдіяльності" у вищих учбових закладах економічного профілю і викладання його на I курсі в першому семестрі.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 127
Переглядів анотації: 126
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Кобилянський, «Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 99–104, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).