Стійкість процесу керування транспортною мережею міста
Ключові слова:
транспортний потік, транспортна мережа, прийняття рішень, керування, стійкістьАнотація
Розглянуто особливості прийняття рішень в ієрархічних системах на прикладі системи керування транспортною мережею міста. Побудовано математичну модель перехрестя з використанням положень теорії масового обслуговування. Розроблено структурну схему системи керування. Досліджено умови стійкості даної системи.##submission.downloads##
- 
								
	
							
		
	PDF
	
								
								Завантажень: 40
				Переглядів анотації: 166
			
    
			
			
						Опубліковано
																			2010-11-12
																	
				Як цитувати
[1]
В. М. Дубовой і О. О. Ковалюк, «Стійкість процесу керування транспортною мережею міста», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 106–111, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
								Автоматика та інформаційно-вимірювальна техніка
							
						Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).
 
						