Стимулювання творчої діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в процесі навчання вищої математики

Автор(и)

  • Ю. А. Бурєнніков
  • І. В. Хом'юк

Ключові слова:

ігрові форми навчання, вища математика, творча діяльність студентів

Анотація

Теоретично обґрунтовано необхідність використання ігрових форм навчання з вищої математики для активізації творчої діяльності студентів.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 109

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Ю. А. Бурєнніков і І. В. Хом’юк, «Стимулювання творчої діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в процесі навчання вищої математики», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 94–98, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>