ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ЗАВАНТАЖЕНОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З ТЯГОВИМ ЕЛЕКТРОДВИГУНОМ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ ПОСЛІДОВНОГО ЗБУДЖЕННЯ ПО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ ВІДРІЗКУ ДОРОГИ

  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • О. Д. Фолюшняк Вінницький національний технічний університет
  • В. А. Лобатюк Вінницький національний технічний університет

Анотація

Здійснено оптимізацію руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном пос-тійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея—обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля.

Біографії авторів

О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет
завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет
професор, кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
О. Д. Фолюшняк, Вінницький національний технічний університет
аспірантка, кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
В. А. Лобатюк, Вінницький національний технічний університет
студент Інституту електроенергетики та електромеханіки

Посилання

1. Мокін О. Б. Оптимізація руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм
мінімум витрат енергії акумуляторної батареї / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політех-
нічного інституту. — 2011. — № 2. — С. 96—100.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відріз-
ку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Павловський М. А. Теоретична механіка / М. А. Павловський. — К. : Техніка, 2002. — 512 с.
4. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л. : Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
5. Мокін Б. І. Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими
електродвигунами постійного струму : моногр. / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. —
92 с. — ISBN 978-966-641-241-9.
6. Мокін О. Б. Метод параметричної ідентифікації моделі оптимального струму електромобіля / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін,
О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2011. — № 3. — С. 89—92.
Як цитувати
[1]
О. Мокін, Б. Мокін, О. Фолюшняк, і В. Лобатюк, ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ЗАВАНТАЖЕНОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З ТЯГОВИМ ЕЛЕКТРОДВИГУНОМ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ ПОСЛІДОВНОГО ЗБУДЖЕННЯ ПО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ ВІДРІЗКУ ДОРОГИ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 56-60, 1.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 > >>