ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ЗАВАНТАЖЕНОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З ТЯГОВИМ ЕЛЕКТРОДВИГУНОМ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ ПОСЛІДОВНОГО ЗБУДЖЕННЯ ПО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ ВІДРІЗКУ ДОРОГИ
Анотація
Здійснено оптимізацію руху завантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном пос-тійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея—обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля.Посилання
1. Мокін О. Б. Оптимізація руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм
мінімум витрат енергії акумуляторної батареї / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політех-
нічного інституту. — 2011. — № 2. — С. 96—100.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відріз-
ку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Павловський М. А. Теоретична механіка / М. А. Павловський. — К. : Техніка, 2002. — 512 с.
4. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л. : Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
5. Мокін Б. І. Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими
електродвигунами постійного струму : моногр. / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. —
92 с. — ISBN 978-966-641-241-9.
6. Мокін О. Б. Метод параметричної ідентифікації моделі оптимального струму електромобіля / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін,
О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2011. — № 3. — С. 89—92.
мінімум витрат енергії акумуляторної батареї / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політех-
нічного інституту. — 2011. — № 2. — С. 96—100.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відріз-
ку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Павловський М. А. Теоретична механіка / М. А. Павловський. — К. : Техніка, 2002. — 512 с.
4. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л. : Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
5. Мокін Б. І. Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими
електродвигунами постійного струму : моногр. / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. —
92 с. — ISBN 978-966-641-241-9.
6. Мокін О. Б. Метод параметричної ідентифікації моделі оптимального струму електромобіля / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін,
О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2011. — № 3. — С. 89—92.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 40
Переглядів анотації: 400
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, О. Д. Фолюшняк, і В. А. Лобатюк, «ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ЗАВАНТАЖЕНОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З ТЯГОВИМ ЕЛЕКТРОДВИГУНОМ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ ПОСЛІДОВНОГО ЗБУДЖЕННЯ ПО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ ВІДРІЗКУ ДОРОГИ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 56–60, Берез. 2013.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).