ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕЙКИ НА ЗАКРУГЛЕННІ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ НА КРИТИЧНУ ШВИДКІСТЬ, З ЯКОЮ ПОТЯГ ЩЕ МОЖЕ ПРОХОДИТИ ЦЕ ЗАКРУГЛЕННЯ, НЕ СХОДЯЧИ З РЕЙОК

  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: потяг, залізнична колія, закруглення, підвищення зовнішньої рейки

Анотація

З урахуванням ефекту підвищення зовнішньої рейки отримана математична модель для критичної швидкості, з якою потяг ще може проходити закруглення залізничної колії, не сходячи з рейок цієї колії.

Біографії авторів

О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет
завідувач кафедри
Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет
професор

Посилання

1. Мокін Б. І. Модель обмеження на лінійну швидкість вагона електропотяга під час його руху по закругленню колії / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 3. — С. 27—29.
2. Інструкція по устрою та утриманню колії залізниць України / [Е. І. Даниленко, А. М. Орловський, А. П. Татуревич та ін.]. — К. : Транспорт України. — 1999. — 248 с.
3. Правила визначення підвищення зовнішньої рейки і встановлення допустимих швидкостей в кривих ділянках колії (ЦП/0056): Затв. наказом Укрзалізниці від 27.04.99 / [А. М. Орловський, О. М. Патласов, В. В. Циганенко та ін.].— Дніпропетровськ: Арт-Прес. — 1999. — 44 с.
4. Фейнман Ричард. Фейнмановские лекции по физике / Р. Фейнман, Р. Лейтон, М. Сэндс. ; пер. с англ. — М. : Мир, 1976. —Т 1-2. — 439 с.
5. Курган Д. Н. Определение допускаемой скорости движения в кривой реального очертания / Д. Н. Курган // Транс-порт : сб. науч. тр. — Днепропетровск, 2001. Вып. 8. — С. 119—123.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
Номер
Розділ
Машинобудування і транспорт

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 > >>