ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕЙКИ НА ЗАКРУГЛЕННІ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ НА КРИТИЧНУ ШВИДКІСТЬ, З ЯКОЮ ПОТЯГ ЩЕ МОЖЕ ПРОХОДИТИ ЦЕ ЗАКРУГЛЕННЯ, НЕ СХОДЯЧИ З РЕЙОК
Ключові слова:
потяг, залізнична колія, закруглення, підвищення зовнішньої рейкиАнотація
З урахуванням ефекту підвищення зовнішньої рейки отримана математична модель для критичної швидкості, з якою потяг ще може проходити закруглення залізничної колії, не сходячи з рейок цієї колії.Посилання
1. Мокін Б. І. Модель обмеження на лінійну швидкість вагона електропотяга під час його руху по закругленню колії / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 3. — С. 27—29.
2. Інструкція по устрою та утриманню колії залізниць України / [Е. І. Даниленко, А. М. Орловський, А. П. Татуревич та ін.]. — К. : Транспорт України. — 1999. — 248 с.
3. Правила визначення підвищення зовнішньої рейки і встановлення допустимих швидкостей в кривих ділянках колії (ЦП/0056): Затв. наказом Укрзалізниці від 27.04.99 / [А. М. Орловський, О. М. Патласов, В. В. Циганенко та ін.].— Дніпропетровськ: Арт-Прес. — 1999. — 44 с.
4. Фейнман Ричард. Фейнмановские лекции по физике / Р. Фейнман, Р. Лейтон, М. Сэндс. ; пер. с англ. — М. : Мир, 1976. —Т 1-2. — 439 с.
5. Курган Д. Н. Определение допускаемой скорости движения в кривой реального очертания / Д. Н. Курган // Транс-порт : сб. науч. тр. — Днепропетровск, 2001. Вып. 8. — С. 119—123.
2. Інструкція по устрою та утриманню колії залізниць України / [Е. І. Даниленко, А. М. Орловський, А. П. Татуревич та ін.]. — К. : Транспорт України. — 1999. — 248 с.
3. Правила визначення підвищення зовнішньої рейки і встановлення допустимих швидкостей в кривих ділянках колії (ЦП/0056): Затв. наказом Укрзалізниці від 27.04.99 / [А. М. Орловський, О. М. Патласов, В. В. Циганенко та ін.].— Дніпропетровськ: Арт-Прес. — 1999. — 44 с.
4. Фейнман Ричард. Фейнмановские лекции по физике / Р. Фейнман, Р. Лейтон, М. Сэндс. ; пер. с англ. — М. : Мир, 1976. —Т 1-2. — 439 с.
5. Курган Д. Н. Определение допускаемой скорости движения в кривой реального очертания / Д. Н. Курган // Транс-порт : сб. науч. тр. — Днепропетровск, 2001. Вып. 8. — С. 119—123.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 32
Переглядів анотації: 367
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін і Б. І. Мокін, «ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕЙКИ НА ЗАКРУГЛЕННІ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ НА КРИТИЧНУ ШВИДКІСТЬ, З ЯКОЮ ПОТЯГ ЩЕ МОЖЕ ПРОХОДИТИ ЦЕ ЗАКРУГЛЕННЯ, НЕ СХОДЯЧИ З РЕЙОК», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 158–163, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Машинобудування і транспорт
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).