Порівняльний аналіз математичних моделей кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням
Ключові слова:
характеристика намагнічування, електричний двигун, математична модель, порівняльний аналізАнотація
Встановлено, що представлення моделі кривої намагнічування сукупністю параболи та прямої дає втричі вищу точність апроксимації універсальної кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням (ЕДПЗ) ніж представлення цієї кривої намагнічування математичною моделлю, яка базується на апроксимації кривої намагнічування арктангенсом. Показано, що другу математичну модель, на відміну від першої, недоцільно використовувати для розв'язання задачі мінімізації втрат електроенергії ЕДПЗ.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 40
Переглядів анотації: 214
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, «Порівняльний аналіз математичних моделей кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 52–58, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).