Особливості оцінки якості харчової продукції з урахуванням потреб споживачів

Автор(и)

  • О. В. Мороз
  • Л. М. Ткачук

Ключові слова:

харчова продукція, оцінка якості, потреби споживачів

Анотація

Досліджується проблема ефективного управління якістю продукції. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти розробки та шляхи підвищення якості харчової продукції. Проведено оцінку якості продукції з урахуванням потреб споживачів, запропоновано комплекс заходів з підвищення якості продукції.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 116

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
О. В. Мороз і Л. М. Ткачук, «Особливості оцінки якості харчової продукції з урахуванням потреб споживачів», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 24–29, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають