Особливості оцінки якості харчової продукції з урахуванням потреб споживачів
Ключові слова:
харчова продукція, оцінка якості, потреби споживачівАнотація
Досліджується проблема ефективного управління якістю продукції. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти розробки та шляхи підвищення якості харчової продукції. Проведено оцінку якості продукції з урахуванням потреб споживачів, запропоновано комплекс заходів з підвищення якості продукції.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 1370
Переглядів анотації: 116
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Мороз і Л. М. Ткачук, «Особливості оцінки якості харчової продукції з урахуванням потреб споживачів», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 24–29, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).