Особливості оцінки якості харчової продукції з урахуванням потреб споживачів

  • О. В. Мороз
  • Л. М. Ткачук
Ключові слова: харчова продукція, оцінка якості, потреби споживачів

Анотація

Досліджується проблема ефективного управління якістю продукції. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти розробки та шляхи підвищення якості харчової продукції. Проведено оцінку якості продукції з урахуванням потреб споживачів, запропоновано комплекс заходів з підвищення якості продукції.
Переглядів анотації: 37 Завантажень PDF: 281
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Мороз і Л. М. Ткачук, Особливості оцінки якості харчової продукції з урахуванням потреб споживачів, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 4, с. 24-29, Лис 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.