ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
Ключові слова:
дистанційна освіта, професійна компетентність, самостійна робота, іноземна мова, майбутні перекладачі.Анотація
Описано розвиток дистанційного навчання в світі; обґрунтовано необхідність використання дистанційного навчання для ефективного формування професійної компетентності майбутніх перекладачів в процесі вивчення іноземної мови.
Посилання
1. Гуревич Р. С. Теорія і практика навчання в професійно-технічних закладах : монографія / Р. С. Гуревич. — Вінниця : ТОВ «Планер», Вінниця, 2009. — 410 с.
2. Дмитренко П. В. Дистанційна освіта / П. В. Дмитренко, Ю. А. Пасічник. — К. : НПУ, 1999. — 25 с.
3. Кухаренко В. М. Дистанційне навчання: дистанційний курс / В. М. Кухаренко. — Х. : ХДПУ, 1999. — 216 с.
4. Олійник В. В. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні: стислий аналітичний огляд / В. В. Олійник. — К. : ЦІППО, 2001. — 48 с.
5. Закон МОН від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/ show/z0703-13 .
6. Григоренко Л. О. Самостійна робота як фактор підвищення ефективності підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л. О. Григоренко // Рідна школа. — 2009. — № 8. — С. 22—24.
7. Бондар Н. Д. Методичні рекомендації до самостійної роботи «Формування компетентностей менеджерів сфери туризму (на прикладі гуманітарних дисциплін)» для студентів ОС «Бакалавр» напрямів підготовки 6.030601 «Менеджмент», 6.140103 «Туризм» / Н. Д. Бондар. — Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. — 50 с.
2. Дмитренко П. В. Дистанційна освіта / П. В. Дмитренко, Ю. А. Пасічник. — К. : НПУ, 1999. — 25 с.
3. Кухаренко В. М. Дистанційне навчання: дистанційний курс / В. М. Кухаренко. — Х. : ХДПУ, 1999. — 216 с.
4. Олійник В. В. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні: стислий аналітичний огляд / В. В. Олійник. — К. : ЦІППО, 2001. — 48 с.
5. Закон МОН від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/ show/z0703-13 .
6. Григоренко Л. О. Самостійна робота як фактор підвищення ефективності підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л. О. Григоренко // Рідна школа. — 2009. — № 8. — С. 22—24.
7. Бондар Н. Д. Методичні рекомендації до самостійної роботи «Формування компетентностей менеджерів сфери туризму (на прикладі гуманітарних дисциплін)» для студентів ОС «Бакалавр» напрямів підготовки 6.030601 «Менеджмент», 6.140103 «Туризм» / Н. Д. Бондар. — Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. — 50 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 886
Переглядів анотації: 306
Опубліковано
2017-09-11
Як цитувати
[1]
М. Г. Прадівлянний і Н. Д. Бондарь, «ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 119–124, Верес. 2017.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).