Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання
Ключові слова:
дистанційне навчання, професійна підготовка, т’ютор, комунікаціяАнотація
Показано як реалізувати комунікацію при різних формах організації навчального процесу та шляхи виховання студентів під час дистанційного навчання. Дослідження показують, якщо комунікація направлена не тільки на контроль знань і вмінь студентів, а й на діагностику їхньої діяльності, то це забезпечує диференційований підхід, захоплює студента думкою про перспективу завтрашнього дня, стимулює до самостійної роботи з метою удосконалення професійних здібностей. Інформацію виховного характеру подано під окремою рубрикою, розроблено та описано робочий зошит т’ютора — перлину комунікацій.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 254
Переглядів анотації: 83
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. М. Олексенко, «Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 94–99, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).