ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ҐЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Ключові слова:
професійна підготовка, педагогічні умови, ґендерний компонентАнотація
Обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків, проаналізовано можливості включення ґендерного компонента у фахову підготовку соціальних педагогів.Посилання
1. Гришак С. М. Підготовка майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї ґендерної рівності в професійній діяльності : дис…канд. пед. наук: 13.00.05 / Гришак Світлана Миколаївна. — Луганськ, 2007. — 270 с.
2. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підручник за модульно-рейтинговою системою магістратури / Світлана Сергіївна Вітвицька. — К. : Центр навчальної літератури, 2006. — 384 с.
3. Колесник Н. Є. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів : дис…канд. пед. наук: 13.00.04 / Колесник Наталія Євгенівна. — Житомир, 2007. — 280 с.
4. Міщик Л. І. Формування ґендерної рівності майбутніх соціальних педагогів в умовах соціального партнерства «факультет-громадська організація»: моног. / Л. І. Міщик, Т. П. Голованова, В. В. Васильєва. — Запоріжжя : вид-во «Просвіта», 2006. — 220 с.
5. Кобелянська Л. С. Ґендерна освіта в Україні: реалії та перспективи / Л. С. Кобелянська // Проблеми освіти. Науково-методичний збірник / Кол. авт. — К. : Науково-методичний центр вищої освіти, 2003. — Вип. 36. — 172 с. — С. 3—8.
6. Підготовка волонтерів до соціальної роботи : навчально-метод. посіб. / За ред. Алли Йосипівни Капської. — К. : Держсоцслужба, 2005. — 152 с.
2. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підручник за модульно-рейтинговою системою магістратури / Світлана Сергіївна Вітвицька. — К. : Центр навчальної літератури, 2006. — 384 с.
3. Колесник Н. Є. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів : дис…канд. пед. наук: 13.00.04 / Колесник Наталія Євгенівна. — Житомир, 2007. — 280 с.
4. Міщик Л. І. Формування ґендерної рівності майбутніх соціальних педагогів в умовах соціального партнерства «факультет-громадська організація»: моног. / Л. І. Міщик, Т. П. Голованова, В. В. Васильєва. — Запоріжжя : вид-во «Просвіта», 2006. — 220 с.
5. Кобелянська Л. С. Ґендерна освіта в Україні: реалії та перспективи / Л. С. Кобелянська // Проблеми освіти. Науково-методичний збірник / Кол. авт. — К. : Науково-методичний центр вищої освіти, 2003. — Вип. 36. — 172 с. — С. 3—8.
6. Підготовка волонтерів до соціальної роботи : навчально-метод. посіб. / За ред. Алли Йосипівни Капської. — К. : Держсоцслужба, 2005. — 152 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 76
Переглядів анотації: 128
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Л. Остапчук, «ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ҐЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 21–25, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Гуманізація і гуманітаризація технічної освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).