МОДИФІКАЦІЯ МЕТОДУ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З НЕПРАЦЮЮЧОЮ СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ДЛЯ ВИПАДКУ, КОЛИ, ДОСЯГНУВШИ КІНЦЕВОГО ПУНКТУ, АВТОМОБІЛЬ ПРОДОВЖУЄ РУХ
Ключові слова:
модель оптимального руху, гібридний автомобіль, двигун постійного струму, двигун внутрішнього згорянняАнотація
Здійснена модифікація методу ідентифікації моделей оптимального руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода для випадку, коли в кінцевому пункті автомобіль не зупиняється, а продовжує рухатись далі.
Посилання
1. Мокін О. Б. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Електронний ре-сурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. — 2015. — № 4. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci .
2. Декомпозиція задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом [Електронний ресурс] / [О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. — 2015. — № 3. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci .
3. Мокін О. Б. Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за зада-ний час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк// Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 6. — С.43—51.
2. Декомпозиція задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом [Електронний ресурс] / [О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак] // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. — 2015. — № 3. — Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci .
3. Мокін О. Б. Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за зада-ний час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк// Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 6. — С.43—51.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 62
Переглядів анотації: 371
Опубліковано
2016-03-16
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, і В. А. Лобатюк, «МОДИФІКАЦІЯ МЕТОДУ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ З НЕПРАЦЮЮЧОЮ СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ДЛЯ ВИПАДКУ, КОЛИ, ДОСЯГНУВШИ КІНЦЕВОГО ПУНКТУ, АВТОМОБІЛЬ ПРОДОВЖУЄ РУХ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 65–73, Берез. 2016.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).