МЕТОД ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛІ ОПТИМАЛЬНОГО СТРУМУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ

  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • О. Д. Фолюшняк Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: параметрична ідентифікація, математична модель, струм якоря, електромобіль, акумуляторна батарея

Анотація

Розроблено метод параметричної ідентифікації моделі струму якоря приводного електродвигуна, отриманої в результаті розв’язання задачі оптимізації руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля.

Біографії авторів

О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет
завідувач кафедри
Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет
професор
О. Д. Фолюшняк, Вінницький національний технічний університет
студентка

Посилання

1. Мокін О. Б. Оптимізація руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімум витрат енергії акумуляторної батареї / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, О. Д. Фолюшняк // Вісник Вінницького політех-нічного інституту. — 2011. — № 2. — С. 96—100.
2. Андреев В. П. Основы електропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л. : Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, і О. Д. Фолюшняк, МЕТОД ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛІ ОПТИМАЛЬНОГО СТРУМУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 3, с. 89-92, Лис 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 > >>