МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ

  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • А. В. Писклярова Вінницький національний технічний університет
  • Ю. В. Мокіна Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: студент, навчальний процес, аудиторні заняття, самостійна робота, математичне моделювання, синергетичний ефект

Анотація

Запропоновано математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині, фазовими координатами якої є відносна кількість знань, отримуваних студентом від викладача під час аудиторних занять, та відносна кількість знань, яку він отримує в результаті самостійної роботи.

Біографії авторів

Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет
директор Науково-дослідного інституту проблем моделювання багатозв’язних систем
А. В. Писклярова, Вінницький національний технічний університет
проректор з науково-педагогічної роботи по організації виховного процесу
Ю. В. Мокіна, Вінницький національний технічний університет
доцент кафедри економіки промисловості та організації виробництва

Посилання

1. Эльсгольц Л. Э. Дифференциальные уравнения и вариационное исчисление / Л. Э. Эльсгольц. — Москва : Наука, 1965. — 424 с.
2. Курдюмов С. П. Синергетика — теория самоорганизации. Идеи, методы, перспективы / С. П. Курдюмов,
Г. Г. Малинецкий. — Москва : Знание, 1983. — 64 с.
3. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея,
Н. А. Перестюк. — Киев : Вища школа, 1984. — 408 с.
4. Касти Дж. Большие системы. Связность, сложность и катастрофы / Дж. Касти. — Москва : Мир, 1982. — 216 с.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, і Ю. В. Мокіна, МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 5, с. 109-112, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 > >>