МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ
Ключові слова:
студент, навчальний процес, аудиторні заняття, самостійна робота, математичне моделювання, синергетичний ефектАнотація
Запропоновано математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині, фазовими координатами якої є відносна кількість знань, отримуваних студентом від викладача під час аудиторних занять, та відносна кількість знань, яку він отримує в результаті самостійної роботи.Посилання
1. Эльсгольц Л. Э. Дифференциальные уравнения и вариационное исчисление / Л. Э. Эльсгольц. — Москва : Наука, 1965. — 424 с.
2. Курдюмов С. П. Синергетика — теория самоорганизации. Идеи, методы, перспективы / С. П. Курдюмов,
Г. Г. Малинецкий. — Москва : Знание, 1983. — 64 с.
3. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея,
Н. А. Перестюк. — Киев : Вища школа, 1984. — 408 с.
4. Касти Дж. Большие системы. Связность, сложность и катастрофы / Дж. Касти. — Москва : Мир, 1982. — 216 с.
2. Курдюмов С. П. Синергетика — теория самоорганизации. Идеи, методы, перспективы / С. П. Курдюмов,
Г. Г. Малинецкий. — Москва : Знание, 1983. — 64 с.
3. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея,
Н. А. Перестюк. — Киев : Вища школа, 1984. — 408 с.
4. Касти Дж. Большие системы. Связность, сложность и катастрофы / Дж. Касти. — Москва : Мир, 1982. — 216 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 48
Переглядів анотації: 416
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, і Ю. В. Мокіна, «МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 109–112, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).