Експериментальна ідентифікація математичної моделі динаміки електропривода трамвая
Ключові слова:
математична модель, експериментальна ідентифікація, динаміка, електропривод, трамвайАнотація
Розроблено методику експериментального визначення параметрів математичної моделі динаміки електропривода трамвая. Запропонована методика враховує як особливості трамвая, що пов'язані із одночасним його рухом у часі і просторі, так і те, що електродвигуни його електропривода підключені до контактної мережі попарно і мають послідовне збудження##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 39
Переглядів анотації: 385
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін і О. Б. Мокін, «Експериментальна ідентифікація математичної моделі динаміки електропривода трамвая», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 46–49, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).