МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ БАГАТОМАСОВИХ РОЗПОДІЛЕНИХ ДИНАМІЧНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАДАЧ ОПТИМІЗАЦІЇ (ЧАСТИНА 2)

  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: електропотяг, багатомасова система, математична модель, оптимізація, тяговий електропривод

Анотація

Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем класу багатовагонних потягів з електричною тягою, що запропоновані в першій частині, доведені до вигляду, придатного для розв’язання конкретних задач.

Біографії авторів

Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет
професор кафедри електромеханічних систем автоматизації в промисловості і на транспорті
О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет
доцент кафедри електромеханічних систем автоматизації в промисловості і на транспорті

Посилання

1. Мокін Б. І. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2008. — № 6. — С. 55—58.
2. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л.: Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
3. Стрелков С. П. Механика / С. П. Стрелков. — М.: Наука, 1965. — 528 с.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін і О. Б. Мокін, МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ БАГАТОМАСОВИХ РОЗПОДІЛЕНИХ ДИНАМІЧНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАДАЧ ОПТИМІЗАЦІЇ (ЧАСТИНА 2), Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 28-33, Лис 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 > >>