МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ БАГАТОМАСОВИХ РОЗПОДІЛЕНИХ ДИНАМІЧНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАДАЧ ОПТИМІЗАЦІЇ (ЧАСТИНА 2)

Автор(и)

  • Б. І. Мокін Вінницький національний технічний університет
  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

електропотяг, багатомасова система, математична модель, оптимізація, тяговий електропривод

Анотація

Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем класу багатовагонних потягів з електричною тягою, що запропоновані в першій частині, доведені до вигляду, придатного для розв’язання конкретних задач.

Біографії авторів

Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри електромеханічних систем автоматизації в промисловості і на транспорті

О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет

доцент кафедри електромеханічних систем автоматизації в промисловості і на транспорті

Посилання

1. Мокін Б. І. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2008. — № 6. — С. 55—58.
2. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л.: Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
3. Стрелков С. П. Механика / С. П. Стрелков. — М.: Наука, 1965. — 528 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 369

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін і О. Б. Мокін, «МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ БАГАТОМАСОВИХ РОЗПОДІЛЕНИХ ДИНАМІЧНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАДАЧ ОПТИМІЗАЦІЇ (ЧАСТИНА 2)», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 28–33, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Енергетика та електротехніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>