ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ПОРОЖНЬОГО ЕЛЕКТРИЧНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ПО ПРЯМОЛІНІЙНІЙ ГОРИЗОНТАЛЬНІЙ КОЛІЇ
Ключові слова:
оптимізація, математична модель, електротранспорт, порожній, витрати електроенергіїАнотація
Подано результати розв’язання задачі оптимізації руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійному відрізку колії, прокладеній на горизонтальній площині. Показано, що оптимальний закон для струму якірних кіл тягового електропривода електричного транспортного засобу, що рухається порожняком, суттєво відрізняється від оптимального закону для струму якірних кіл електропривода в разі повної завантаженості цього електричного транспортного засобу.Посилання
1. Мокін О. Б. Особливості моделювання руху електричних транспортних засобів з врахуванням залежності наван-таження від рельєфу місцевості [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Наукові праці ВНТУ. — 2010. — № 1. — Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/e%2Djournals/VNTU/2010-1/uk/10mbidot_uk.pdf.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрізку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Мокін Б. І., Мокін О. Б. Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими електродвигунами постійного струму : моногр. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. — 92 с.
4. Мокін О. Б. Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая в номінальному режимі та в режимі перевантаження за критерієм мінімуму витрат електроенергії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Проблеми енерго-ресурсозбереження в електротехнічних системах. Наука, освіта і практика : матеріали міжнародної науково-технічної конференції (м. Кременчук) // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету імені Михайла Остро-градського. — Кременчук : КДПУ, 2010. — Випуск 3/2010 (62). — С. 193—196.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрізку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Мокін Б. І., Мокін О. Б. Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими електродвигунами постійного струму : моногр. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. — 92 с.
4. Мокін О. Б. Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая в номінальному режимі та в режимі перевантаження за критерієм мінімуму витрат електроенергії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Проблеми енерго-ресурсозбереження в електротехнічних системах. Наука, освіта і практика : матеріали міжнародної науково-технічної конференції (м. Кременчук) // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету імені Михайла Остро-градського. — Кременчук : КДПУ, 2010. — Випуск 3/2010 (62). — С. 193—196.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 41
Переглядів анотації: 285
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін і Б. І. Мокін, «ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ПОРОЖНЬОГО ЕЛЕКТРИЧНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ПО ПРЯМОЛІНІЙНІЙ ГОРИЗОНТАЛЬНІЙ КОЛІЇ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 28–33, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).