Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання

  • В. Р. Сердюк
  • І. В. Заюков
Ключові слова: професійне навчання, інноваційна технологія, оцінка ефективності, політика зайнятості

Анотація

Зроблений акцент на необхідності впровадження в сучасних умовах інноваційних технологій професійного навчання, перенавчання незайнятого населення як одного з ефективних механізмів активної політики зайнятості. Проаналізовано основні підходи щодо оцінки ефективності освіти в цілому. Приведений алгоритм розрахунку економічної ефективності модульного професійного навчання
Переглядів анотації: 34 Завантажень PDF: 7
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. Р. Сердюк і І. В. Заюков, Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 5, с. 111-115, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.