Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання

Автор(и)

  • В. Р. Сердюк
  • І. В. Заюков

Ключові слова:

професійне навчання, інноваційна технологія, оцінка ефективності, політика зайнятості

Анотація

Зроблений акцент на необхідності впровадження в сучасних умовах інноваційних технологій професійного навчання, перенавчання незайнятого населення як одного з ефективних механізмів активної політики зайнятості. Проаналізовано основні підходи щодо оцінки ефективності освіти в цілому. Приведений алгоритм розрахунку економічної ефективності модульного професійного навчання

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 122

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
В. Р. Сердюк і І. В. Заюков, «Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 111–115, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>