Про формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення теорії ймовірностей

Автор(и)

  • І. В. Хом'юк

Ключові слова:

студент, професійна спрямованість, теорія ймовірності, педагогічний експеримент

Анотація

Робота присвячена проблемам і перспективам використання ігрових занять в процесі вивчення теорії ймовірностей для підвищення рівня формування професійної спрямованості студентів вищого технічного закладу. Розроблено та експериментально перевірено критерії оцінювання формування професійної спрямованості на підставі педагогічного експерименту.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 104

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
І. В. Хом’юк, «Про формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення теорії ймовірностей», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 85–89, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.