Про формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення теорії ймовірностей
Ключові слова:
студент, професійна спрямованість, теорія ймовірності, педагогічний експериментАнотація
Робота присвячена проблемам і перспективам використання ігрових занять в процесі вивчення теорії ймовірностей для підвищення рівня формування професійної спрямованості студентів вищого технічного закладу. Розроблено та експериментально перевірено критерії оцінювання формування професійної спрямованості на підставі педагогічного експерименту.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 34
Переглядів анотації: 104
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
І. В. Хом’юк, «Про формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення теорії ймовірностей», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 85–89, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).