Стимулювання творчої діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в процесі навчання вищої математики

  • Ю. А. Бурєнніков
  • І. В. Хом’юк
Ключові слова: ігрові форми навчання, вища математика, творча діяльність студентів

Анотація

Теоретично обґрунтовано необхідність використання ігрових форм навчання з вищої математики для активізації творчої діяльності студентів.
Переглядів анотації: 40 Завантажень PDF: 429
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Ю. А. Бурєнніков і І. В. Хом’юк, Стимулювання творчої діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в процесі навчання вищої математики, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 94-98, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)