Стимулювання творчої діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в процесі навчання вищої математики
Ключові слова:
ігрові форми навчання, вища математика, творча діяльність студентівАнотація
Теоретично обґрунтовано необхідність використання ігрових форм навчання з вищої математики для активізації творчої діяльності студентів.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 1419
Переглядів анотації: 143
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Ю. А. Бурєнніков і І. В. Хом’юк, «Стимулювання творчої діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в процесі навчання вищої математики», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 94–98, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).