Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженні
Ключові слова:
математична модель, задача оптимізації, електропривод, трамвай, стале навантаженніАнотація
Побудовано математичні моделі для визначення оптимальних законів зміни струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора електричних двигунів електропривода трамвая при його сталому навантаженні.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 58
Переглядів анотації: 445
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін і О. Б. Мокін, «Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженні», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 57–61, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).