Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • Б. І. Мокін
  • С. М. Захарченко
  • Г. В. Горячев
  • Ю. В. Булига
  • Н. В. Ляховченко

Ключові слова:

критерії оцінювання знань, рівень підготовки, коефіцієнт розбіжності, середньоквадратичне відхилення коефіцієнта розбіжності

Анотація

Запропоновано методику оцінювання ступеня відповідності шкільних оцінок і знань абітурієнтів, що базується на аналізі результатів вступних іспитів. У відповідності з даною методикою проведено аналіз для шкіл м. Вінниці і районних центрів Вінницької області за період 2001 — 2004 роки.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 317

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, С. М. Захарченко, Г. В. Горячев, Ю. В. Булига, і Н. В. Ляховченко, «Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 159–165, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>