Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів

  • Б. І. Мокін
  • С. М. Захарченко
  • Г. В. Горячев
  • Ю. В. Булига
  • Н. В. Ляховченко
Ключові слова: критерії оцінювання знань, рівень підготовки, коефіцієнт розбіжності, середньоквадратичне відхилення коефіцієнта розбіжності

Анотація

Запропоновано методику оцінювання ступеня відповідності шкільних оцінок і знань абітурієнтів, що базується на аналізі результатів вступних іспитів. У відповідності з даною методикою проведено аналіз для шкіл м. Вінниці і районних центрів Вінницької області за період 2001 — 2004 роки.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, С. М. Захарченко, Г. В. Горячев, Ю. В. Булига, і Н. В. Ляховченко, Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 5, с. 159-165, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 5 > >>