ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ ПО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ ВІДРІЗКУ ДОРОГИ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВИТРАТ ЕНЕРГІЇ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ
Ключові слова:
оптимізація, математична модель, електромобіль, акумуляторна батарея, витрати енергіїАнотація
Здійснено оптимізацію руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея–обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з незалежним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля.Посилання
1. Мокін О. Б. Оптимізація режиму руху завантаженого електричного транспортного засобу на прямолінійному від-різку колії, прокладеній на горизонтальній площині / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського. — Кременчук : КДПУ, 2010. — № 3/2010 (62), частина 2. — С. 162—165.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрізку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Павловський М. А. Теоретична механіка / М. А. Павловський. — Київ : Техніка, 2002. — 512 с.
4. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л. : Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
5. Мокін Б. І. Математична модель двовісного автомобіля в задачі керування його рухом у відсутності об’їздів і об-гонів [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. Англ., рос. та укр. мовами. — 2009. — № 4. — С. 1—7. — Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/VNTU/2009-4/2009-4.files/uk/09admdao_ua.pdf.
2. Мокін О. Б. Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрізку колії / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 2. — С. 20—24.
3. Павловський М. А. Теоретична механіка / М. А. Павловський. — Київ : Техніка, 2002. — 512 с.
4. Андреев В. П. Основы электропривода / В. П. Андреев, Ю. А. Сабинин. — М.-Л. : Госэнергоиздат, 1963. — 772 с.
5. Мокін Б. І. Математична модель двовісного автомобіля в задачі керування його рухом у відсутності об’їздів і об-гонів [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. Англ., рос. та укр. мовами. — 2009. — № 4. — С. 1—7. — Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/VNTU/2009-4/2009-4.files/uk/09admdao_ua.pdf.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 42
Переглядів анотації: 397
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, і О. Д. Фолюшняк, «ОПТИМІЗАЦІЯ РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ ПО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПРЯМОЛІНІЙНОМУ ВІДРІЗКУ ДОРОГИ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВИТРАТ ЕНЕРГІЇ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 96–100, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).