Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету

  • Б. І. Мокін
  • В. Б. Мокін
  • О. О. Мокіна
Ключові слова: дистанційна форма навчання, магістратура, технічний профіль

Анотація

Виділено основні питання, які виникають під час переходу до дистанційної освіти у ВНЗ України технічного профілю. Висвітлено відповіді на ці питання за сучасного рівню розвитку дистанційної освіти за кордоном та у ВНЗ іншого профілю. Запропоновано основні концептуальні положення організації дистанційної освіти у Вінницькому національному технічному університеті на прикладі створення дистанційної магістерської підготовки.
Переглядів анотації: 363 Завантажень PDF: 97
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, В. Б. Мокін, і О. О. Мокіна, Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 108-115, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 5 > >>