Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів
Ключові слова:
критерії оцінювання знань, рівень підготовки, коефіцієнт розбіжності, середньоквадратичне відхилення коефіцієнта розбіжностіАнотація
Запропоновано методику оцінювання ступеня відповідності шкільних оцінок і знань абітурієнтів, що базується на аналізі результатів вступних іспитів. У відповідності з даною методикою проведено аналіз для шкіл м. Вінниці і районних центрів Вінницької області за період 2001 — 2004 роки.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 36
Переглядів анотації: 324
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, С. М. Захарченко, Г. В. Горячев, Ю. В. Булига, і Н. В. Ляховченко, «Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 159–165, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).