ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБЛИВИХ ТОЧОК НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Ключові слова:
студент, навчальна дисципліна, фазова площина, математична модельАнотація
За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено перший етап дослідження процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни. Визначені особливі точки на фазовій площині, оцінено їх характер і показано змістовну інтерпретацію в поняттях процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни.Посилання
1. Мокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині /
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 5. — С. 109—112.
2. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея,
Н. А. Перестюк. — Киев : Вища школа. — 1984. — 408 с.
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 5. — С. 109—112.
2. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея,
Н. А. Перестюк. — Киев : Вища школа. — 1984. — 408 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 55
Переглядів анотації: 402
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, і Ю. В. Мокіна, «ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБЛИВИХ ТОЧОК НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 108–113, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).