Оптимізація електропривода трамвая в режимах сталого недовантаження та перевантаження
Ключові слова:
математична модель, оптимізація, електропривод, електричний двигун, трамвайАнотація
Побудовано алгоритм, за допомогою якого можна визначити невідомі параметри математичних моделей для струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора електричних двигунів електропривода трамвая при роботі електропривода трамвая в режимах недовантаження та перевантаження##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 34
Переглядів анотації: 426
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін і О. Б. Мокін, «Оптимізація електропривода трамвая в режимах сталого недовантаження та перевантаження», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 28–33, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).