МІЖНАРОДНІ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • К. О. Коваль Вінницький національний технічний університет
  • Я. В. Іванчук Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

дослідницький університет, дослідження, освіта, інтеграція

Анотація

Розглянуто три основні типи інтеграції освіти, науки і економіки: американський, японський і змішаний. Зроблено висновок про те, що в американському типі ключову роль відіграє дослідницький університет, в японському — держава, а в змішаному (найпоширенішому в Центральній і Північній Європі) — Технопаркові структури. Описано переваги і недоліки кожного з типів.

Біографії авторів

К. О. Коваль, Вінницький національний технічний університет

канд. техн. наук, доцент, завідувач кафедри інтеграції навчання з виробництвом

Я. В. Іванчук, Вінницький національний технічний університет

канд. техн. наук, доцент кафедри галузевого машинобудування

Посилання

1. Євтух М. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] / М. Євтух // Освіта України. — 2006. — 14 листопада. — С. 6.
2. Лукичев Г. А. Интеграция и эффективность — цели реформ в высшем образовании стран Европы [Текст] / Г. А. Лукичев // Научный вестник Московского государственного технического университета гражданской авиации. — 2000. — № 26. — С. 13—18.
3. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес : Матеріали до першої лекції [Текст] / уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В.Сухарніков ; відп. ред. М. Ф. Степко. — К., 2004. — 24 с.
4. Березюк О. С. Шляхи модернізації освітньої системи України [Текст] / за ред. О. С. Березюк, О. М. Власенко // Тенденції модернізації національних освітніх систем: збірник наукових праць — Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. — 158 с.
5. Карпенко О. М. Высшее образование в странах мира: анализ данных образовательной статистики и глобальных рейтингов в сфере образования : монография [Текст] / О. М. Карпенко, М. Д. Бершадская. — М. : изд-во СГУ, 2009. — 244 с.
6. Неборский Е. В. Экономика образования США: университеты и капитализация : монография / Е. В. Неборский. — Саарбрюккен: Издательство «LAP Lambert Academic Publishing GmbH & Co. KG», 2012. — 76 с.
7. Crow M. Linking Scientific Research to Societal Outcomes [Text] / Crow M. // AAAS Science and Technology Policy Yearbook 2001. Washington (DC), 2001. P. 129—131.
8. Weerts D. State Governments and Research Universities: A Framework for a Renewed Partnership / D.Weerts. — NY., 2002.
9. Коваль К. О. Інноваційні методи навчання Стартап Школи «Sikorsky Challenge» міста Вінниці [Електронний ресурс] / Бісікало О. В., Квєтний Р. Н., Коваль К. О. // XLVI НТКП ВНТУ, факультет комп’ютерних систем та автоматики (Вінниця, 22–24 березня 2017 р.). — ВНТУ. — 2017. — 3 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 131

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

[1]
К. О. Коваль і Я. В. Іванчук, «МІЖНАРОДНІ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 93–99, Серп. 2017.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають