МІЖНАРОДНІ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ
Ключові слова:
дослідницький університет, дослідження, освіта, інтеграціяАнотація
Розглянуто три основні типи інтеграції освіти, науки і економіки: американський, японський і змішаний. Зроблено висновок про те, що в американському типі ключову роль відіграє дослідницький університет, в японському — держава, а в змішаному (найпоширенішому в Центральній і Північній Європі) — Технопаркові структури. Описано переваги і недоліки кожного з типів.
Посилання
1. Євтух М. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] / М. Євтух // Освіта України. — 2006. — 14 листопада. — С. 6.
2. Лукичев Г. А. Интеграция и эффективность — цели реформ в высшем образовании стран Европы [Текст] / Г. А. Лукичев // Научный вестник Московского государственного технического университета гражданской авиации. — 2000. — № 26. — С. 13—18.
3. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес : Матеріали до першої лекції [Текст] / уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В.Сухарніков ; відп. ред. М. Ф. Степко. — К., 2004. — 24 с.
4. Березюк О. С. Шляхи модернізації освітньої системи України [Текст] / за ред. О. С. Березюк, О. М. Власенко // Тенденції модернізації національних освітніх систем: збірник наукових праць — Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. — 158 с.
5. Карпенко О. М. Высшее образование в странах мира: анализ данных образовательной статистики и глобальных рейтингов в сфере образования : монография [Текст] / О. М. Карпенко, М. Д. Бершадская. — М. : изд-во СГУ, 2009. — 244 с.
6. Неборский Е. В. Экономика образования США: университеты и капитализация : монография / Е. В. Неборский. — Саарбрюккен: Издательство «LAP Lambert Academic Publishing GmbH & Co. KG», 2012. — 76 с.
7. Crow M. Linking Scientific Research to Societal Outcomes [Text] / Crow M. // AAAS Science and Technology Policy Yearbook 2001. Washington (DC), 2001. P. 129—131.
8. Weerts D. State Governments and Research Universities: A Framework for a Renewed Partnership / D.Weerts. — NY., 2002.
9. Коваль К. О. Інноваційні методи навчання Стартап Школи «Sikorsky Challenge» міста Вінниці [Електронний ресурс] / Бісікало О. В., Квєтний Р. Н., Коваль К. О. // XLVI НТКП ВНТУ, факультет комп’ютерних систем та автоматики (Вінниця, 22–24 березня 2017 р.). — ВНТУ. — 2017. — 3 с.
2. Лукичев Г. А. Интеграция и эффективность — цели реформ в высшем образовании стран Европы [Текст] / Г. А. Лукичев // Научный вестник Московского государственного технического университета гражданской авиации. — 2000. — № 26. — С. 13—18.
3. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес : Матеріали до першої лекції [Текст] / уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В.Сухарніков ; відп. ред. М. Ф. Степко. — К., 2004. — 24 с.
4. Березюк О. С. Шляхи модернізації освітньої системи України [Текст] / за ред. О. С. Березюк, О. М. Власенко // Тенденції модернізації національних освітніх систем: збірник наукових праць — Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. — 158 с.
5. Карпенко О. М. Высшее образование в странах мира: анализ данных образовательной статистики и глобальных рейтингов в сфере образования : монография [Текст] / О. М. Карпенко, М. Д. Бершадская. — М. : изд-во СГУ, 2009. — 244 с.
6. Неборский Е. В. Экономика образования США: университеты и капитализация : монография / Е. В. Неборский. — Саарбрюккен: Издательство «LAP Lambert Academic Publishing GmbH & Co. KG», 2012. — 76 с.
7. Crow M. Linking Scientific Research to Societal Outcomes [Text] / Crow M. // AAAS Science and Technology Policy Yearbook 2001. Washington (DC), 2001. P. 129—131.
8. Weerts D. State Governments and Research Universities: A Framework for a Renewed Partnership / D.Weerts. — NY., 2002.
9. Коваль К. О. Інноваційні методи навчання Стартап Школи «Sikorsky Challenge» міста Вінниці [Електронний ресурс] / Бісікало О. В., Квєтний Р. Н., Коваль К. О. // XLVI НТКП ВНТУ, факультет комп’ютерних систем та автоматики (Вінниця, 22–24 березня 2017 р.). — ВНТУ. — 2017. — 3 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 102
Переглядів анотації: 130
Опубліковано
2017-08-31
Як цитувати
[1]
К. О. Коваль і Я. В. Іванчук, «МІЖНАРОДНІ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 93–99, Серп. 2017.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).