ПІДВИЩЕННЯ СТУПЕНЯ АДЕКВАТНОСТІ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ ЗАБУВАННЯ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Б. І. Мокін, Вінницький національний технічний університет
  • О. Б. Мокін Вінницький національний технічний університет

Анотація

Показано, що використання кривої забування Г. Еббінгауза як моделі забування знань задає лише математичне очікування стохастичного за своєю природою процесу забування, і підвищено ступінь адекватності цієї моделі шляхом переходу від кривої забування до смуги забування, класифікаційно розбитої на шість областей, кожна з яких характеризує різний рівень динаміки пам’яті у піддослідних.

Біографії авторів

Б. І. Мокін,, Вінницький національний технічний університет

професор, кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів,

О. Б. Мокін, Вінницький національний технічний університет

завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів,

Посилання

1. М’ясоїд П. А. Загальна психологія : навч. пос. / П. А. М’ясоїд — К. : Вища школа, 1998. — 479 с.
2. Хрестоматия по общей психологии. Психология памяти / под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романова. — М. : Из-
дательство Московского университета, 1979. — 272 с.
3. Мокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині /
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2010. — № 5. —
С. 109—112.
4. Мокін Б. І. Дослідження впливу синергетичної складової у математичній моделі процесу засвоєння студентом на-
вчальної дисципліни / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія.
— 2013. — № 1. — С. 16—21.
5. Тутубалин В. Н. Теория вероятностей / В. Н. Тутубалин. — М. : изд-во Московского университета, 1972. — 230 с.
6. Мокін Б. І. Математичні методи ідентифікації динамічних систем / Б. І. Мокін, В. Б. Мокін, О. Б. Мокін. — Вінни-
ця : ВНТУ, 2010. — 260 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 264

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, і О. Б. Мокін, «ПІДВИЩЕННЯ СТУПЕНЯ АДЕКВАТНОСТІ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ ЗАБУВАННЯ ЗНАНЬ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 116–121, Серп. 2013.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>