Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету

Автор(и)

  • Б. І. Мокін
  • В. Б. Мокін
  • О. О. Мокіна

Ключові слова:

дистанційна форма навчання, магістратура, технічний профіль

Анотація

Виділено основні питання, які виникають під час переходу до дистанційної освіти у ВНЗ України технічного профілю. Висвітлено відповіді на ці питання за сучасного рівню розвитку дистанційної освіти за кордоном та у ВНЗ іншого профілю. Запропоновано основні концептуальні положення організації дистанційної освіти у Вінницькому національному технічному університеті на прикладі створення дистанційної магістерської підготовки.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 302

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, В. Б. Мокін, і О. О. Мокіна, «Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 108–115, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>